За минулий тиждень з 21 по 27 серпня 2017 року на автошляхах області зареєстровано 10 ДТП, у яких 1 особа загинула, ще 11 осіб дістали поранення. Правоохоронці області виявили та задокументували 164 порушень Правил дорожнього руху його учасниками, з яких: керування у стані алкогольного сп’яніння – 19; перевищення встановленої швидкості руху – 0; порушення правил обгону –7; створення аварійної ситуації – 0; порушення правил проїзду перехресть – 1; порушення правил проїзду залізничних переїздів – 1; невиконання вимог дорожніх знаків та розмітки - 3. Шановні громадяни! Правоохоронці Кіровоградщини звертаються до водіїв транспортних засобів та пішоходів – дотримуйтесь правил поведінки на дорозі і будьте обережними, цим Ви можете зберегти своє життя та здоров’я.

Що відбувається під час ДТП?

23.09.2011 от Сектор зв’язків з громадськістю

Ось як розвиваються події, коли водій на швидкості 80 км / год робить наїзд на яку-небудь нерухому перешкоду. Через 0,026 с після удару вдавлюється бампер; сила, що в 30 разів перевищує вагу автомобіля, зупиняє його рух на лінії передніх сидінь, тоді як його пасажири – якщо вони не пристебнуті ременями безпеки – продовжують рухатися в салоні автомобіля зі швидкістю 80 км / год.

Через 0,039 секунд водій стрімко рухається вперед на 15 см.

Через 0,044 секунд він грудною клітиною ламає кермо.

Через 0,050 секунд швидкість падає настільки, що на автомобіль і на всіх пасажирів починає діяти сила, що у 80 разів перевищує їх власну вагу.

Через 0,068 секунд водій з силою в 9 т б’ється об панель приладів.

Через 0,092 секунди водій і пасажир, що сидить з ним поруч одночасно врізаються головами в переднє вітрове скло автомобіля і отримують смертельні ушкодження черепа.

Через 0,100 секунд від керма водій відкидається назад, він вже мертвий.

Через 0,110 секунд автомобіль починає злегка відкочуватися назад. Через 0,113 секунд пасажир, що сидить за водієм – якщо він також не пристебнутий ременем безпеки – виявляється з ним на одній лінії, і завдає йому новий удар, і одночасно сам отримує смертельні ушкодження.

Через 0,150 секунд настає повна тиша; осколки скла і уламки заліза падають на землю. Місце зіткнення огортає хмара пилу.

Все закінчено менш ніж за дві десяті частки секунди.

Жорстокість події, яка повною мірою може бути зафіксована тільки методом швидкісної зйомки, виходить за всі рамки. Слід сказати, що при цьому виділяється колосальна енергія: при зіткненні на швидкості 80 км / год вона достатня для того, щоб підкинути легковий автомобіль, який в середньому важить тонну, на висоту майже 30 м, тобто вище семиповерхового будинку!

Не дивно, що в подібних умовах тлінне людське тіло не має жодних шансів вижити, якщо не будуть вжиті необхідні заходи обережності.

Існує простий і не потребуючий капіталовкладень метод зменшити тяжкість наслідків дорожньо-транспортних пригод. Із трьох складових дорожнього руху – Дороги, Автомобіля та Людини, саме людина є найбільш консервативною і незмінною у своєму халатному ставленні до власної безпеки, складовою дорожнього руху. Про це свідчить статистика. Так, із 1045 ДТП, що сталися в поточному році на території області, лише в 255 випадках водії були пристебнуті паском безпеки, що становить всього 24,4% від загальної кількості ДТП, із них лише 106 випадків – це ДТП з потерпілими.

Ця ж статистика чітко свідчить, що із 255 водіїв, які під час ДТП були пристебнуті, 149 (або 58,4%) взагалі травм не отримали.

Доведено, що використання ременів на швидкості 60-70 км/год дозволяє уникнути серйозних травм взагалі, а от основною смертельною травмою в осіб, що не користувалися ременями безпеки, виявився перелом основи черепа. Жодна людина з тих, хто був пристебнутий ременем, такої травми не отримав. У 74% водіїв з числа тих, хто не був пристебнутий ременями, виявилися множинні переломи ребер грудної клітини і обох ключиць, у 32% – травми хребта, в 50% – множинні порізи і забої голови і т.п. У 53% пасажирів з числа тих, хто не був пристебнутий ременем, відзначалися переломи кісток носа, щелепи, скальпування тім’яної області, порізи та інші травми обличчя та голови. У тих же, хто був пристебнутий ременем, травми голови, грудної клітки і хребта скоротилися до 7,8%.

Статистика дозволяє зробити наступний висновок: ремені безпеки знизили кількість поранених водіїв і пасажирів в 2,4 рази, а кількість загиблих в 3,7 рази.

Пам’ятайте: будучи джерелом підвищеної небезпеки, автомобіль накладає на його власників, водіїв та інших користувачів обов’язки по забезпеченню безпеки дорожнього руху, недотримання яких призводить до цивільної, адміністративної чи кримінальної відповідальності.

Рубрики: Новини | Коментування вимкнуто