За минулий тиждень з 21 по 27 серпня 2017 року на автошляхах області зареєстровано 10 ДТП, у яких 1 особа загинула, ще 11 осіб дістали поранення. Правоохоронці області виявили та задокументували 164 порушень Правил дорожнього руху його учасниками, з яких: керування у стані алкогольного сп’яніння – 19; перевищення встановленої швидкості руху – 0; порушення правил обгону –7; створення аварійної ситуації – 0; порушення правил проїзду перехресть – 1; порушення правил проїзду залізничних переїздів – 1; невиконання вимог дорожніх знаків та розмітки - 3. Шановні громадяни! Правоохоронці Кіровоградщини звертаються до водіїв транспортних засобів та пішоходів – дотримуйтесь правил поведінки на дорозі і будьте обережними, цим Ви можете зберегти своє життя та здоров’я.

Як діяти в ситуації, коли відмовили гальма у транспортного засобу? Декілька порад від правоохоронців

25.01.2016 от Сектор профілактичної роботи

Відмова гальм є надзвичайно небезпечним випадком, тому що він може статися несподівано, на великій швидкості, поблизу скупчення людей і так далі. При цьому у водія для оцінки ситуації, прийняття будь-яких рішень і дії залишається дуже мало часу.

Найперше, що необхідно зробити водієві автомобіля, — «розтягнути» час, скориставшись маневруванням і об‘їздом перешкод. Втрачати самовладання категорично заборонено! Все потрібно зробити за які-то кілька секунд: оцінити обстановку, визначити послідовність своїх дій і включити аварійну сигналізацію. Добре, коли є резерв часу.

У цьому випадку можна зупинити автомобіль за допомогою двигуна, швидко перемикатися на більш низькі передачі. Робити це необхідно послідовно. Спроби перейти з п’ятого швидкості відразу на перший можуть просто відняти у вас таке дорогоцінної час. Є й інший варіант — гальмування гальмом стоянки.

Краще не робити цього занадто різко, колеса необхідно утримувати в прямому положенні. Але потрібно пам‘ятати, що при різкому включенні гальма стоянки може відбутися обрив його деталей. Найчастіше це відбувається через зростання пікового навантаження при високих швидкостях руху. Рекомендувати таке включення можна тільки в ситуаціях, які потребують швидкого (хоча і короткочасного) зниження швидкості для того, щоб уникнути наїзду на пішоходів або зіткнення з якою-або перешкодою.

Допомогти в здійсненні гальмування можуть і пухка узбіччя, замети, бордюрні камені. Якщо є спеціальні навички, то можна й загальмувати за допомогою бічного ковзання. У деяких, надзвичайно небезпечних випадках для зупинки автомобіля можна використовувати і перешкоди. Не такі, звичайно, як стовп або найближчий припаркований автомобіль, а щось менш небезпечне: не дуже глибокий кювет (тільки якщо за ним є рівне простір), молоді лісопосадки, різні кущі тощо.

Іноді уникнути важких наслідків може допомогти тільки з’їзд з дороги. Для того, щоб уникнути перекидання автомобіля, з‘їжджати з заміської дороги (якщо, звичайно, є неглибокий кювет) необхідно під кутом, який найбільш близький до 90 градусів щодо кювету.

Якщо ви бережете себе і своїх пасажирів, виключите з власної практики водіння машини «накатом» (особливо взимку). Не думайте, що таким способом ви досягнете економії ресурсу двигуна та палива. Ви просто збільшите ризик потрапляння в небезпечну ситуацію.

Бували й такі випадки, коли гальма відмовляли на затяжних спусках. Коли автомобіль на спуску рухається зі швидкістю тридцяти-сорока кілометрів на годину при ухилі шість відсотків і з відключеною від двигуна трансмісією, він може розігнатися до шістдесяти-сімдесяти кілометрів на годину. У цьому випадку просто необхідно відразу перемкнути передачу, переходячи з найвищою поступово на найнижчу. Ну а якщо вони не включаються, необхідно використовувати перегазовку, яка потрібна для синхронізації обертів двигуна й трансмісії. Але не варто забувати про те, що через перегазовку ефективність гальмування при допомозі двигуна знижується.

Рубрики: Новини | Коментування вимкнуто