За минулий тиждень з 21 по 27 серпня 2017 року на автошляхах області зареєстровано 10 ДТП, у яких 1 особа загинула, ще 11 осіб дістали поранення. Правоохоронці області виявили та задокументували 164 порушень Правил дорожнього руху його учасниками, з яких: керування у стані алкогольного сп’яніння – 19; перевищення встановленої швидкості руху – 0; порушення правил обгону –7; створення аварійної ситуації – 0; порушення правил проїзду перехресть – 1; порушення правил проїзду залізничних переїздів – 1; невиконання вимог дорожніх знаків та розмітки - 3. Шановні громадяни! Правоохоронці Кіровоградщини звертаються до водіїв транспортних засобів та пішоходів – дотримуйтесь правил поведінки на дорозі і будьте обережними, цим Ви можете зберегти своє життя та здоров’я.

Флікери-наклейки для пішоходів

23.09.2011 от Сектор зв’язків з громадськістю

116 років тому, коли від автомобіля загинув перший пішохід, трагічна сторона автомобілізації ще не проглядалася. До речі, цей перший наїзд на пішохода стався в Англії в 1896 р., незабаром після того, як було скасовано правило, за яким перед автомобілем йшла людина з червоним прапорцем і сповіщала оточуючих про наближення небезпеки. З тих пір число жертв стало нестримно зростати.

Неодноразово керівництвом Державтоінспекції піднімалось питання з профілактики дорожньо-транспортних пригод за участю та по вині пішоходів, яке останнім часом є однією із болючих проблем. Якщо взяти статистику дорожньо-транспортних пригод з початку поточного року, ДТП з причин наїзду на пішоходів становить 30% від усіх ДТП з постраждалими, в результаті цих ДТП загинуло 27% від загального числа загиблих в автоаваріях у п.р., а кількість травмованих становить 23% від всіх травмованих у дорожньо-транспортних пригодах.

З кожних 10 випадків наїзду транспортних засобів на пішоходів в 4 випадках винними є самі пішоходи та відповідно в 6 випадках винні водії.

Основними причинами дорожньо-транспортних пригод за участю вказаної категорії учасників дорожнього руху є перехід у невстановленому місці, несподіваний вихід на проїзну частину, перебування у нетверезому стані, але головною проблемою є недостатня видимість на автошляхах.

Як знизити ризик наїзду машини на людину у темряві?

Від наїзду машини ніхто не застрахований. Але зіткнення можна попередити! Для цього є: флікери, спеціальна фарба, плівка, браслети і стрічки.

Флікер знизить ризик наїзду на людину у темряві в шість-вісім разів.

Флікери (або мікропризматичний світлоповертач) — це маленькі значки або наклейки, які можна почепити на рюкзаку, куртці, руці або джинсах, а також на взутті. Вони відбивають світло в темряві і допомагають помітити людину.

Флікери кріпляться за допомогою шпильки або шнурка. На велосипед, руку чи ногу можна причепити флікер, що скручується.

Флікери-наклейки накладаються на тканину, притискаються гарячим утюгом на двадцять секунд.

Як добре видно флікер? — Водій, що їде на машині з увімкненим ближнім світлом, помітить людину на відстані 25-30 метрів. Людину з флікером — на відстані 130-140 метрів. А якщо у машини увімкнено дальнє світло — флікер видно з відстані 400 метрів.

Білоруси з настанням темряви повинні виділяти себе обов’язково, інакше їх штрафують. Українці поки що використовують світловідбивачі в залежності від можливостей і фантазії.

Різнокольорові люмінесцентні, світловідбиваючі плівки (таку використовують для дорожних знаків) продають рекламні агентства. Клеїться плівка на будь-яку поверхню. Світловідбиваюча плівка зробить помітним у світлі фар будь-який предмет, велосипед, самокат чи віз.

Куди краще почепити флікер чи пришити стрічку?

На рівні колін. Фари машини найсильніше світять на висоті 50 сантиметрів від землі.

Рубрики: Новини | Коментування вимкнуто

Що відбувається під час ДТП?

23.09.2011 от Сектор зв’язків з громадськістю

Ось як розвиваються події, коли водій на швидкості 80 км / год робить наїзд на яку-небудь нерухому перешкоду. Через 0,026 с після удару вдавлюється бампер; сила, що в 30 разів перевищує вагу автомобіля, зупиняє його рух на лінії передніх сидінь, тоді як його пасажири – якщо вони не пристебнуті ременями безпеки – продовжують рухатися в салоні автомобіля зі швидкістю 80 км / год.

Через 0,039 секунд водій стрімко рухається вперед на 15 см.

Через 0,044 секунд він грудною клітиною ламає кермо.

Через 0,050 секунд швидкість падає настільки, що на автомобіль і на всіх пасажирів починає діяти сила, що у 80 разів перевищує їх власну вагу.

Через 0,068 секунд водій з силою в 9 т б’ється об панель приладів.

Через 0,092 секунди водій і пасажир, що сидить з ним поруч одночасно врізаються головами в переднє вітрове скло автомобіля і отримують смертельні ушкодження черепа.

Через 0,100 секунд від керма водій відкидається назад, він вже мертвий.

Через 0,110 секунд автомобіль починає злегка відкочуватися назад. Через 0,113 секунд пасажир, що сидить за водієм – якщо він також не пристебнутий ременем безпеки – виявляється з ним на одній лінії, і завдає йому новий удар, і одночасно сам отримує смертельні ушкодження.

Через 0,150 секунд настає повна тиша; осколки скла і уламки заліза падають на землю. Місце зіткнення огортає хмара пилу.

Все закінчено менш ніж за дві десяті частки секунди.

Жорстокість події, яка повною мірою може бути зафіксована тільки методом швидкісної зйомки, виходить за всі рамки. Слід сказати, що при цьому виділяється колосальна енергія: при зіткненні на швидкості 80 км / год вона достатня для того, щоб підкинути легковий автомобіль, який в середньому важить тонну, на висоту майже 30 м, тобто вище семиповерхового будинку!

Не дивно, що в подібних умовах тлінне людське тіло не має жодних шансів вижити, якщо не будуть вжиті необхідні заходи обережності.

Існує простий і не потребуючий капіталовкладень метод зменшити тяжкість наслідків дорожньо-транспортних пригод. Із трьох складових дорожнього руху – Дороги, Автомобіля та Людини, саме людина є найбільш консервативною і незмінною у своєму халатному ставленні до власної безпеки, складовою дорожнього руху. Про це свідчить статистика. Так, із 1045 ДТП, що сталися в поточному році на території області, лише в 255 випадках водії були пристебнуті паском безпеки, що становить всього 24,4% від загальної кількості ДТП, із них лише 106 випадків – це ДТП з потерпілими.

Ця ж статистика чітко свідчить, що із 255 водіїв, які під час ДТП були пристебнуті, 149 (або 58,4%) взагалі травм не отримали.

Доведено, що використання ременів на швидкості 60-70 км/год дозволяє уникнути серйозних травм взагалі, а от основною смертельною травмою в осіб, що не користувалися ременями безпеки, виявився перелом основи черепа. Жодна людина з тих, хто був пристебнутий ременем, такої травми не отримав. У 74% водіїв з числа тих, хто не був пристебнутий ременями, виявилися множинні переломи ребер грудної клітини і обох ключиць, у 32% – травми хребта, в 50% – множинні порізи і забої голови і т.п. У 53% пасажирів з числа тих, хто не був пристебнутий ременем, відзначалися переломи кісток носа, щелепи, скальпування тім’яної області, порізи та інші травми обличчя та голови. У тих же, хто був пристебнутий ременем, травми голови, грудної клітки і хребта скоротилися до 7,8%.

Статистика дозволяє зробити наступний висновок: ремені безпеки знизили кількість поранених водіїв і пасажирів в 2,4 рази, а кількість загиблих в 3,7 рази.

Пам’ятайте: будучи джерелом підвищеної небезпеки, автомобіль накладає на його власників, водіїв та інших користувачів обов’язки по забезпеченню безпеки дорожнього руху, недотримання яких призводить до цивільної, адміністративної чи кримінальної відповідальності.

Рубрики: Новини | Коментування вимкнуто

Оперативне зведення за минулий тиждень 2011р.

23.09.2011 от Сектор зв’язків з громадськістю

На території Кіровоградської області  на протязі тижня з 16.09.2011  по 22.09. 2011 року  працівники ДАІ області задокументували 1178 порушень Правил дорожнього руху його учасниками, з яких:

            – керування у стані алкогольного сп’яніння – 151;

            – перевищення встановленої швидкості руху – 195;

            – створення аварійної ситуації – 7;

            – порушення правил обгону – 53;

            – порушення правил проїзду перехресть – 61;

            – порушення правил проїзду залізничних переїздів – 20;

            – порушення ПДР пішоходами – 36

Рубрики: Новини | Коментування вимкнуто